Stupid Anna


Oh gud vad trött jag blir på mig själv ibland.

En kille kom precis för att checka in. Han berättade att det var några personer som skulle hjälpa honom med all packning han hade för hans bil hade tydligt totalförstörts. Jag sa att det var tråkigt att höra.
Vi ger dom alltid ett litet papper att fylla i. En av punkterna är "car licens plate",  när han är på "bilavdelningen av pappret" säger jag utan att tänka mig för:

"U dont have to go out an look on the plate, u can just write down what kind of car u have"

Han svarar:

- Uhm I dont have a car...

Jag säger:

" Oh thats right, it blowed up"


När jag berättade för Brandon hur dum hans fru är så svarade han " Anna...go home and SLEEP."
Fast jag är inte ens speciellt trött. Sov 8 timmar inatt. Iofs är det bra att Brandon tror att jag var korkad på grund av sömnbrist och inte för att jag faktiskt kan vara väldigt korkad och klantig ganska ofta, helt normalt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0