Shopping igår


Igår efter jobbet tog jag bussen till South bay galleria och shoppade. Fast bara på Forever21, för detär typ det enda jag har råd med. Dom hade fått in såååå mycket fina vårkläder så jag blev helt kär i allt. Däremot köpte jag bara 2 saker eftersom min ekonomi inte är på topp. En klänning och jeansleggins fick det bli. Sedan traskade jag över till Target som ligger mitt emot gallerian. Där köpte jag ett par gröna shorts och ett par solglasögon.
Sedan lite mat som dom även har där och en liten present till Brandon. Han fick den igårkväll för jag ville pigga upp honom för att han kände sig lite sjuk. Första och andra säsongen av tvshowen It's always sunny in Philadelphia på dvd. han blev jätteglad och då blev jag också glad.
Och så köpte jag en liten söt skål som jag ska ha godis i då jag myser :)

Visar bilder på vad jag köpte senare ikväll!

Ha en trevlig lördag!

ps: det gick förvånadsvärt bra att ta bussen. sist jag skulle ta bussen dök den aldrig upp så därför är mitt förtroende för kollektivtrafiken här inte på topp.
det var vi invandrare som satt på bussen haha och en hemlös. Oss som inte har bilar alltså. Haha!

Nu ska jag äta lite mini-cookies och dricka kaffe, slutar jobbet om 2 timmar, yeees! Underbart fint väder idag. En såndär härlig svensk vårdag, för det är fortfarande lite småkyliga vindar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0