Power walk outfit

Önskar att jag hade snygga träningskläder. Idag kommer jag att få gå ut med urgamla shorts som är trasiga i bak litegrann och en urtvättad tröja. Jag tror jag skulle bli mer motiverad om jag hade nya träningskläder, eller är det där bara psykologiskt, att man tror att motivationen kommer om man har något nytt, som när man "köper lycka"? Nåväl, som sagt, eftersom mina gamla träningskläder faktiskt är lite trasiga har jag iaf en orsak. Bästa affären här i USA för att köpa bra kvalite träningskläder till låg lågpris, är TJmaxx. Dom har typ Nike, Puma  osv för ungefär 50-60 spänn. Orsak? För att det är något så fåndigt som att det är förra årets trend eller att namnet inte stor korrekt på ettiketten. Jag älskar sådana billiga affärer :)



En sådan ipod nano har jag iaf, älskar den mintgröna färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0