Pinsamt att somna på jobbet


Shit vad trött jag vart. Solen försvann och lobbyn här på motellet blev helt mörkt och grått.
Jag har suttit och tittat på CNN och utvecklingen av tsunami-varningarna på Hawaii. Uppenbarligen har den första vågen slagit till, den var dock inte stor och inget kom till skada, däremot säger experterna att det kan först vara efter 2-3 vågor tills den riktigt stora farliga kan komma.
Jag vaknade precis. Gu va pinsamt om någon hade kommit in och jag suttit och sovit i fåtöljen. Men som jag skrev, lobbyn blev så mörk och grå och jag bara slocknade ihop. Tror jag "bara" sov i några få minuter, haha!

Oh well. Dags att vakna till liv, slutar jobbet om 20 min! Brandon ska hämta mig. Han ska faktiskt ta mig till IKEA för han hade några fler saker att göra på jobbet så han ska bara släppa av mig där och hämta mig på vägen hem.
Jag ska köpa tunnbröd på IKEAs Swedish market. Kanske lite choklad med. Måste också erkänna att jag är hemskt sugen på att köpa deras "Prinsesstårte-bakelser" de har i frysdisken. ja nej men gu, vad glöpsk jag känner mig nu, oh well, det är lördag.

Dags att börja räkna kassan och titta på CNN 20 minuter till. Vågorna blir större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0