Mozart kan inte bestämma sig...

..för om han vill komma in eller om han vill stanna ute.
Och han är så konstig, för ibland när jag kommer hem springer han till ytterdörren och jamar, jag öppnar dörren och tittar frågandes på honom för att se om han ska in eller ej. Då springer han till sidan av huset, dvs till köksdörren, han vill helst gå in där nämligen. Så, jag måste gå in i huset, in till köket för att öppna köksdörren. Då sitter han där på minitrappen och jamar, tittar på mig, tittar bort och ibland väljer han att hoppa in i huset och ibland vänder han på tassarna för att gå under huset igen. Wierdo!


"Ska jag gå in...


...eller gå tillbaks under huset?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0