Lite kortare och mindre slitet

Gick ju och klippte mig efter jobbet igår. Inte för att det egentligen syns så jättemycket. Toppade det bara. Däremot känns det så skönt att slippa de där kluvna hårtopparna och alla hårbollar och ja, allt vad det är. Eller är det bara jag som har det och är kass på att ge mig tid att hålla på med att spendera kvällarna med mysiga långa bad och hårimpackningar och allt vad det är? Ibland är mitt tålamod så kort. Däremot looovade jag min frisörska att köpa ett bra balsam och någon bra hårinpackning. Buhuu, sånt som är så dyrt. Jaja, jag ska jag ska. Lovade ju! Finns en affär som heter Rite aid här bredvid vårt hus. Den affären har lite allt möjligt. Det är ett apotek, men har även smink och hårprodukter, alkohol,godis, leksaker, ett fotocenter osv osv. Ja alltså, amerikanska affärer är allt bra knepiga ibland. Hur smart är det egentligen att sälja alkohol i ett apotek?



Sitter man och tittar ner i kameran ser håret längre ut.
Även om det inte funkar i verkligheten, för vem vill egentlgen
sitta och luta neråt med huvudet hela tiden?, men på kort funkar det
och på kort kan man  göra vad man vill, så det så!

Nu ska jag gå hem ifrån Starbucks, haha ja jag vet, om ni läste gårdagens inlägg verkar det ju hemskt tokigt att jag nu sitter här på Starbucks igen. Däremot köpte jag ingen mocha latte idag, det blev gröt med torkad frukt och nötter och en annan kaffesort istället haha. Längtar tills jag får min mobil med internet så jag kan surfa på nätet hemma istället, jag hatar typ Starbucks nu, arghhh!

Hur som helst..ska gå hem ifrån Starbucks nu, gå förbi den där Rite aid affären och se om det finns något bra balsam för rimligt pris och sedan så ska jag nog ta en med en bok till stranden och sitta och läsa. Jag känner mig lite sjuk och min hals gör ont, så tänkte att solen kunde kanske kännas skön. Hade tänkt att sola idag, i bikini, men jag tycker fortfarande att det är lite småkyliga vindar för att sola, bara för att det är varmt i solen idag så får man inte lura sig själv, plus att jag ju inte vill bli mer sjuk. Det fina vädret ska tydligen försvinna i helgen, har hört rykten om regn. Haha typiskt, jag och Brandon som ska till bergen och allt, snön kommer ju att bli slask!

Bye now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0