Las Brisas tonight!


Oh vilken trevlig överraskning. Det är ju denna tid på året som Brandons styvpappas mamma Jean och pappa Les firar bröllopsdag varje år  och Jean's födelsedag.
Deras häng är på restaurangen Las Brisas här i Redondo beach. Mexikansk mat. Vi alla gick dit förra året och jag minns att maten var så himla god. Och så var det en liten farbror som satt med en liten synth och spelade "lationo-sånger" , jag dansade med små tvillingarna (Brandons 3åriga småsyskon) till La Bamba.
Och Brandons familj har en svaghet för drinkar när de går ut och äter. Det slutar alltid med att vi alla beställer in margaritas eller mojitos och sånt på Happy Hour.
Verkar som att det är en trevlig kväll som väntar!
Självklart kunde jag inte låta bli att googla upp menyn från restaurangen för att liksom förbereda mig.
Förra året åt jag deras kaktussoppa och den var såååååå god. Vem hade kunnat ana att kaktus kunde smaka så bra? Och som huvudrätt blir det nog Fajitas de Pollo. Mmmmm....och en eller 2 drinkar på det minsann! Förra året fick jag ju sitta där med ett glas vatten medans alla andra satt och skålade med sina margaritas, men nu är jag banne mig 21+, jajjamänsan!
Bäst av allt? Jag kommer inte ens att behöva se notan!

Bäst att köpa ett litet födelsedagskort och nån blomma på Whole food på vägen hem kanske..vad sägs om en kaktus? Skoja bara :) Kanske köper nån god choklad istället för blommor, gamlingar är ju väldigt förtjusta i sötheter!

Vill ni bli läskade ännu mera av den goda mexikanska resturangen kan ni kolla in menyn : http://www.menupix.com/menudirectory/menu.php?id=202591

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0