Längtar!


Ohh, om mindre än 24 timmar är jag och Brandon på väg till stugan i Big Bear som ligger ungefär 2 timmars bilresa härifrån , det beror dock på trafiken såklart.
Stugan tillhör Brandons styvpappas familj. Alla har velat åka upp där under hela januari och februari så jag och Brandon var tvugna att "boka in oss" till denna helg. Joel, Brandons styvpappa, skrev till och med upp oss på hans kalender haha! Så detta känns väldigt exklusivt.
Det värsta när man kommer dit kvällstid dock, är att stugan är svinkall och man måste gå ut och leta ved på gården och det är mörkt och kallt. Brr!
Men visst är det häftigt ändå att här sitter vi i Los angeles och har cirka 17 grader varmt dagtid och 2 timmars bilresa iväg är det minusgrader och snö. Jag förstår verkligen varför Kalifornien är ett såntdär drömparadis, för det har verkligen allt. Eller ja, förutom svensk mat förståss. Saknar det mycket.

Nu sitter jag på jobbet, slutar klockan 23.00, dvs om 2 timmar och 20 minuter. Sedan börjar jag jobba 07.00 imorgon bitti. Buuuuuu, hatar att ha det så på schemat. Men men. Samtidigt är det skönt att ha 2 arbetsdagar klara inom loppet av 24 timmar.


Såhär glad är jag att åka iväg på en mini-weekend i helgen!
(Ps: Vad tycker ni, gjorde ansiktsmasken underverk?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0