Jag är så avundsjuk!

Fick ett röstmeddelande tidigare ikväll från Brandons styvpappa att han, Brandons mamma och småsyskon skulle gå ut och äta på någon restaurang i Riviera village, södra Redondo beach. Att vi gärna fick följa med och bli bjudna på middag. Fy fan vad jag hatade att sitta på jobbet då. Önskade så att jag hade kvällen ledigt.
Plus att det är extra mysigt att gå ut på restaurang när Brandons 3år gamla småsyskon är med, för de brukar säga högt och tydligt att de vill ha mat NU, var är maten ? Jag är hungrig", Ni vet, precis de där sakerna man själv sitter och tänker :)
En annan fördel med att gå ut och äta mat med Brandons familj är att de gärna beställer in en flaska rödvin eller så till maten, vilket ger en såndär extra mysig stämning och "touch" til maten. Oh well, jag har det ju förståss jätttteeemyysigt här på jobbet också, med laptopen och en lunchlåda med torrt ris, yay!


I wish....

 

 


Kommentarer
Postat av: syrran

Anna, jag försökte smsa dig men vet inte om det kom fram. Kan inte du smsa till mig så att jag får ditt nummer? Jag kan inte skriva in + i kontaktlistan så därför kanske inte mitt sms kom fram. Så smsa mig! Ville bara göra dig uppmärksam på tsunamivarningen som är efter jordbävningen i Chile, häng med på http://www.latimes.com/

De sa på svenska nyheterna att vågor upp till 4 m kan komma även upp till Nordamerika, jordbävningen var värre än den på Haiti. Kram!

2010-02-27 @ 18:12:05
Postat av: syrran

http://www.dn.se/nyheter/varlden/varning-for-tsunami-i-hela-stilla-havet-1.1053223

2010-02-27 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0