Filmtips!

Zombieland
Jag blev så himla överraskad av hur bra den filmen var. Eller ja, speciellt rolig. Jag och Brandon satt och gapskrattade i soffan minst halva tiden av hela filmen. Jättebra skådespeleri  och snyggt gjort.
Woody Harrelson var riktigt rolig i denna och den andra huvudrollsinnehavaren Jesse Eisenberg var riktigt bra, han påminde mycket om skådespelaren Michael Cera och han gillar jag mycket.
Filmen handlar om zombies som har tagit över världen och man får följa 4 människors liv som ej har blivit zombies och hur de försöjer överleva Zombieland. Filmen har mycket humor och den går ut på att "följer man listan om hur man överöever Zombieland", klarar man sig. Jag rekomenderar den verkligen. Men man måste nog gilla zombies lite ändå...fast den var så rolig så se den ändå! Plus att det också är en skådespelare som jag älskar som är med i den filmen en kort stund men det tänker jag ej tala om för det är roligare om det kommer som en överraskning. Fast okejdå, man kan iofs se det överallt vem som är i filmen ändå, Bill Murray spelar honom själv. Så himla rolig scener!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0