Filmtips


Och så var det dags igen med filmtips , filmnörd som jag är :)
Lägger upp trailer från Youtube också för ibland är det lättare att få en uppfattnig om en film genom att se en snutt från den än om jag skulle skriva något obegripligt (Nähäe, jag är inte lat...)

The Surrogates
Helt okej film. Lite cool till och med. Fick mig att börja fundera på om det är så framtiden kommer att se ut. Bruce Willis gillar jag, han är en bra skådespelare. Mer än så är det inte. Filmen är som sagt helt okej, men också lite mesig och vek.
Se trailern och döm själva.



Extract
Jag gillar denna film, den var rolig. Mike Judge är skaparen av filmen och hans humor är liksom sådär avslappnad och normal.
Filmen handlar egentligen inte som något direkt speciellt, utan det är vardagliga saker som gör filmen.
(ps: Mike Judge är skaparen av min favrit tecknade serie King of the Hill, kolla in en snutt från den serien under trailern).



(se denna 12 sekunders scen ur King of the Hill så förstår ni vad jag menar!)







Kan ge några fler filmtips imorgon, kanske tillochmed nåt film Otips !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0