Efter-jobbet-planer

- Gå hem och ställa ifrån mig laptop.

- Promenera till frisören som ligger 2 minuter ifrån vår lya. Vill inte gå till en frisör längre bort för här
i USA måste man betala minst 15 dollar extra för att få håret torkat av hårfön. Det är egentligen därför
det är billigt att klippa sig här. Plus att vissa förväntar sig dricks och så skatt på det.

- Gå hem ifrån frisören och torka håret.

- Slänga på mig träningsskorna, shorts och tunn långärmad tröja och ut på powerwalk med ipoden utmed Hermosa beach.

- Förhoppningsvis är det solnedgång över havet påväg hem ifrån powerwalken, så jag stannar nog till och tittar och njuter av den lite.

- Går hem och lägger mig i badet.

- Sedan så kommer nog min man hem ifrån jobbet, då får vi se vad som händer.
Jag har tre alternativ till vad jag vill göra ikväll eftersom jag är ledig imorgon:

* Gå hem till hans mamma, styvpappa och småsyskon och leka med dom.
* Dra ner till piren och dela på en öl och bara njuta av havsdoften.
* I värsta fall, om Brandon kommer hem sent ifrån jobbet, kanske bara hyra någon film, fast det          beror förståss på hur kvällens väder kommer att se ut, om det är skönt väder kanske vi går ner
till båthamnen och fiskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0