Där fick ja´ så jag teg


Jag chattade precis med min man Brandon på msn om hur goood soppa jag sitter och äter på jobbet som jag beställt från thairestaurangen tvärs över gatan. Brandon är hungrig, blev avundsjuk. Jag lyckades.
Sedan tänkte jag nu när jag ändå är igång kan jag ju lika gärna blogga för er om hur goood soppa jag sitter och äter:

24. Coconut Soup $5.95 Chicken, $6.95 Shrimp, $9.95 Seafood
With galanga, lemon grass, kaffir lime leaves, and mushrooms in coconut milk...ja ni förstår nog när ni läser detta. gudomligt god smak och räkorna är stora och smakar fantastiskt. Att jag till på köpet får  15 procent rabatt gör ju allt bättre till och med.

MEN då när jag skulle börja skriva in blogg.se på google lyckas min armbåge stöta till med skeden i soppan och nu sitter jag med den gudomligt goda soppan både innanför och utanpå mina kläder. Håret fick sig en liten dusch också. Soppan jag fick i ansiktet har jag iaf tvättat bort. Däremot sitter jag nu här och luktar soppa och är soppblöt.
Om jag hade haft min kamera här hade jag kunnat ger er både en bild och skadeglädje.
Jag som precis tvättade mina jeans och tröja. Och så slutar jag inte jobbet förräns om 2.5 timme.
Fy va det är synd om mig nu.


En av favorit thairestaurangerna
här i Redondo beach.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0