Bowling-söndag

Vi kom hem ifrån bergen runt 4tiden igår. Packade upp och duschade och så. Planen var ju att jag skulle vila och ladda batterierna för att orka jobba på måndagen, dvs idag.
Men så dyker Brandons vän Dan upp. Han vill bowla, det blir Brandon också sugen på. Jag tog några djupa andetag och sa att jag hänkar på om jag slipper betala. Deal!
Så vi tre drar till bowlinghallen och från klockan 21.00-01.00 får man spela hur många spel sm helst för 17 dollar styck, så det gjorde vi. Jag har en förmåga att antingen göra skitdåligt ifrån mig eller lyckas få strikes. Kan jag liksom inte bara få ett vanligt resultat? Oh well, bowling är skitskoj. Vi tre funderar på att starta ett litet lag och tävla för skojs skull, haha, får se hur det går med det. Passade även på att kila in till baren i bowlinghallen där de visade Sverige-Finland hockeymatchen på teve. Gött att vi vann! Vid midnatt var jag supertrött och vi drog hemåt.


Det är roligare att åka och bowla när man är sjuk, än att ligga hemma
och tycka synd om sig själv och ha tråkigt och vara sjuk.

Bild från google.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0