Bilder från Big Bear i helgen


Vår lilla tripp til Big Bear i helgen var trevlig, jag var dock sjuk hela tiden så det var mindre trevligt.
Låg framför brasan med svullen hals och dunderförkylning. Måste dock erkänna att det kändes mycket mysigare
att ligga och vara sjuk uppe i bergen med den friska luften istället för att ligga hemma i sängen medans solen lyser utanför fönstret hemma i L.A.
Så, jag låg framför brasan, åt soppa, hängde med Brandon när han skulle åka pulka, tog lite kort och sen tittade vi på massa filmer framför brasan. Mysigt ändå!


Oh vad Brandon var stolt över elden han fixat. Han kallade det hans eld
till och med.


 
Tycker att dessa brandsäkra skyltar är mycket söta!


'Kollar vädret genom fönstret'.


Jag skrattade gott åt Brandons utstyrsel när vi skulle gå ut. Det var
nämligen inte såå farligt kallt utomhus liksom. Jag körde först lager
på lager...


...men så visar Brandon mig att det fanns en till likadan termooverall,
så jag fick helt enkelt gå med på att ha en jag också. Hemskt komiskt
för oss att vara den gifta paret med matchade outfit haha!


Det är så himla fint med alla berg och luften var så underbart frisk.


Lite annat än L.A!


Brandon hade kul.


Pulkaåkningen tog på krafterna dock.


Jag älskar palmerna i L.A, men visst saknar jag barrträd också.


Lite snö var det iaf, kanske inget jämfört med vad ni har där hemma i
Sverige? Haha!



På söndagen åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0