Äckligt

Usch, jag har halsont.
Började känna av det häromdagen men tänkte att det väl skulle gå över. Men nu sitter jag här med svullen hals och hes röst och snorig näsa. Kanske inte så lyckat att åka upp till minusgraderna i bergen då haha!
Oh well, jag får kämpa på. Kan ju värma mig framför brasan hela helgen och be min make göra honungsvatten åt mig.
Just nu vill jag helst av allt gå hem ifrån jobbet, men kan inte förräns om 4 timmar, snark!
Förkylnin är verkligen det värsta man kan drabbas av. Man känner sig så fruktansvärt äcklig med snorandes näsa och slem och allt vad det är. Men ändå är det en såndär "sjukdom" som man anser inte är så allvarlig och därmed borde man kunna pallra sig till både skola o jobb. Och så sitter man där och känner sig jätteäcklig.
Ja usch ja.

Kommer såklart inte att ha internet i stugan uppe i bergen, så det blir en bloggfri helg, om inte jag kan slänga iväg en bild och miniupdate från Brandons mobil som har internet. Får se hur teknisk jag är haha!

Ha en bra helg allihopa!

Puss och Kram!


Här framför brasan kommer jag att hänga.
Bild från Nov 2008 när vi var i Big Bear senast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0