Trött

Hello.
Klockan är 20 över 8 på kvällen och jag är jättesömning pga jetlag, men jag tvingar mig själv att vara vaken lite till. Sedan så är jag såklart lite nervös inför morgondagen då jag ska på introduktionsdag på IKEA.
Ville mest bara säga Hej och så, egentligen inget nytt här direkt. Jag sitter och äter Wienernougat, min favvo!
Har latat idag. Ätit pizza och kollat på svtplay och tv4play.

Förresten, kan ju berätta om katastrofdagen i måndags, alltså då jag skulle flyga hem från sverige till LA.
Kommer tidigt på morgonen till Landvetter, då säger dom att min flygbiljett är avbokad och att bara biljetten som står under Brandons namn finns kvar, det var ju hans biljett som vi avbokat, ej min. Blev lite stressigt när detta hände, men sedan så löste dom det och satte mig på ett annat flyg, Göteborg-Amsterdam-LA istället för det som jag först skulle med som mellanlandar i Paris.
När jag väl satt mig på planet till Amsterdam inser jag att min mobil ej finns i väskan och jag inser att jag glömt den där de inspekterar väskorna. Jag rusar till flygvärdinnorna och berättar detta, då precis var det några svenska killar som gick på planet och de sa att de hört att nån glömt en Blackberry vid kontrollerna, då blev jag lite lättad iaf. Däremot fick jag ej lämna planet så en av flygvärdinnorna gick iväg för att höra om de hittat nåt.
Hon kommer tillbaka tomhänt och skakar på huvudet. Hon förstod tydligen tyska mer än engelska...
Så en annan flygvärdinna med mera engelska-kunskaper förklarade för den flygvärdinnan vad jag sagt,så hon fick springa tillbaka och tillsist kom hon med min mobil. Jag kände mig såå lättad då.
Jag hade verkligen en klump i magen ända tills jag höll min mobil i handen igen. Om jag ej fått tillbaka den hade jag börjat storgrina.
Resten av resan gick bra. Däremot fick jag inte en fönsterplats som jag egentligen bokat, utan jag hamnade i mitten av planet ihopträngt med två andra. Lite jobbigt, men men..

Nu ska jag fortsätta att äta choklad och försöka att inte somna...


Vackert svenskt vinterland!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Oj, vilken tur att det löste sig med allt trots allt strul!! Och skönt att höra att du är tillbaka på säker mark igen :). Ha det så himla bra, hälsa Brandon så hoppas jag att det inte dröjer alltför länge tills jag ser dig igen :). Puss!

2010-12-29 @ 06:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0