Trött igen

Jag är jättetrött ikväll igen. Jetlag...
Dagen på IKEA har vart bra, men vääldigt mycket information på en gång.
Jag orkar inte skriva så mycket just nu, men lovar att berätta mer imorgon när jag vaknat och så.
Min första riktiga arbetsdag blir på fredag, börjar nångång vid halv tolv-tolv. Jag har fått ett schema för 3 veckor och framåt. Jag jobbar hela nyårshelgen, men slutar iaf runt 8 på kvällen så hinner hem till tolvslaget!
På nyårsdagen får man betalt för 1.5 timme per timme. Annars är det inte så mycket sådant extra, bara på enstaka storhelger. Så jag jobbar fredag-måndag och sen nästa vecka har jag tisdag, onsdag och torsdag ledigt. Minns ej schemat i huvudet direkt nu, men men.
Mycket info som sagt och jag är helt snurrig i huvudet just nu.
Mitt jobb som en "Greeter" är tydligen en ny position för dom. Jag ska i princip stå vid entren och välkomna folk och har nån frågor kan de fråga mig. Lät väl sådär kul...men det kanske låter roligare när jag får se hur det funkar..hade ju känts roligare att kunna gå runt mer i affären och hjälpa kunder där.

Nej nu är jag trött, skriver mer imorgon bitti min tid, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0