Tidig morgon

Jetlag såklart.
Vaknade vid 5-6tiden och kunde inte somna om och så var jag lite hungrig.
Steg ur sängen vid halv 7 och nu sitter jag och tittar på Nyhetsmrgon och dricker kaffe och äter mackor.
Jag tänkte dock äta frukost igen när mamma vaknar om 1 timma, frukost är ju så gott så varför inte äta det 2 gånger samma morgon? :) Jag brukar annars inte kunna äta frukost såhär tidigt, men pga jetlag så känner jag väl av att det var middagstid hemma i LA för några timmar sedan. Man får ju passa på!


Igår slog jag in alla mina julklappar, så nu är jag klar! Såvida jag inte
impulsköper nåt mer eller om lilla pappa vill ha hjälp med att slå in paket,
jag är familjens julklappsinslagare haha!


Klockan 6 i morse, var det fortfarande mörkt utanför fönstret.'
Jag sover med adventsljusstaken tänt eftersom jag är mörkrädd och
helst sover med en liten lampa tänd.

Bilderna är bara mobilbilder tyvärr, saknar fortfarande amerikansk-svensk adapter.
Ibland är det inte alltid smidigt att ha min stora Canon-kamera med sig jämt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0