Tidig morgon igen

Jäkla jetlag. Jag vakna runt 05.15 imorse, försökte somna om men kunde inte. Så jag gick ur sängen och kom ner vid halv 6 imorse och åt frukost med mamma som skulle till jobbet vid halv 7. Vi tittade på Nyhetsmorgon tillsammans och det var skönt att jag slapp vara vaken alldeles själv.
Sedan halv 7 åkte mamma till jobbet. Vid 7 kom pappa ner, nu sitter han och äter frukost, sedan vid 8 så ska ju han till jobbet. Då är jag själv här hemma, då saknar jag min lilla gamla katt Mysan, som gick bort i somras.
Jag har satt väckarklockan på 8, men det behövs ju inte direkt längre nu.
Ute är det snöstorm. Förhoppningsvis lugnar vädret ner sig lite senare då jag ska promenera till alla affärerna borta vid ica maxi, jag är lite shoppingsugen. Fast oftast hittar man inget när man är shoppingsugen och så hittar man alltid nåt då man ej planerat att köpa något. Men nåt ska jag väl hitta idag :)

Nu börjar nästa sändning av Nyhetsmorgon, fast det såg jag ju redan vid 6 imorse, så börjar kunna dom vid det här laget...

Förresten så har jag följt årets adventskalender Gyllene Knorren, den är jättemysig! Alla avsnitt finns på SVTplay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0