Snark

Jag fattar det inte. Jag försöker verkligen att sova, men det går ju inte. Gick och la mig runt 10-11 igår kväll och vaknade klarvaken 04.15 imorse och kunde inte somna om. Låg och läste i en timme och sedan vid kvart över fem gick jag ner och åt frukost, mamma kom också ner lite efter det och åt frukost med mig innan hon skulle till jobbet.
Jag borde egentligen inte vara förvånad över min jetlag, men lite chockad är jag nog för när jag va hemma i våras hade jag typ ingen jetlag alls.
Kommer säkert komma in i de svenska tiderna precis innan jag ska tillbaka till LA och så får jag världens jetlag där med.

Idag blir det en liten runda till stan och sedan i eftermiddag tar jag och mamma bussen till mormor i Skara :)
Imorgon bitti åker jag till Gbg över helgen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0