Shoppa!

Eller, jag ska mest till affären ROSS, som säljer allt möjligt, mycket fina märken, till jättebilliga priser.
Jag ska köpa en mysig morgonrock för lite julklappspengarna jag fick och så en ansiktskräm. Sedan kanske nåt mer dyker ner, kanske en pyjamas, fick en i julklapp som var för liten.
Vet ni vad jag fick av alla här u julklapp? Väskor. Förutom Brandons storasyster som gav mig en tröja och en kopp och örhängen.
Iofs är jag glad att jag ej fick skor i år igen av Brandons mamma, hon har envisats med att ge mig skor varje jul och födelsedag sedan jag kom hit. Jag har sagt till henne att jag är jättesvår att köpa skor till, men hon har inte gett upp haha!

Ska kila- Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0