Redondo Beach hela helgen

Igår kväll åkte vi som sagt till Brandons familj i Redondo Beach och sov över.
Har vart en intensiv dag idag. Jag tvättade två omgångar i morse, så slipper jag betala för det här i Long Beach.
Sedan så skulle jag ut på sminkjakt åt syrran. Sedan skulle jag och Brandon åka till Silverlake och hämta hans mormor och morfar där eftersom de skulle vara med på Isabellas och Joaquins Birthday-party.
De hade hyrt "Under the sea" hette stället i Manhattan Beach, alltså inte Sea World som jag först trodde.
Stället hade en massa leksaker som 4åringar ääälskar. Det var ganska långsamma 2 timmar kände jag, för mig alltså haha, inte för barnen, de ääälskade det. Jag och Brandon spelade iaf lite air hockey och jag vann såklart.
Sedan skulle vi köra hem Brandons mormor och morfar till Silverlake och sjääälvklart var det typisk Los Angeles-trafik denna lördagskväll. När vi kom tillbaka till Redondo Beach sprang jag in på Nordstrom, typ som NK i Sthlm, och köote sista sminkprodukten syrran ville ha, ni vet, billigare i USA.
Sedan åkte vi till Brandons mammas hus igen för att hämta all vår tvätt och väskor osånt. Sa godnatt till barnen, som förövrigt började bråka med varann i badet då lite av deras ansiktmask åkte av i vattnet oså, de bråkade ju såklart för att de var såå trötta. Tusen leksaker fick de idag iaf, herregud, hur mycket leksaker man kan ha? Haha, jag är chockad varje gång jag ser nåt nytt.
Kom hem till Long Beach vid halv tio ikväll, nu är klockan 23.00, jag är görtrött.
Vi ska tillbaka till redondo beach imorgon igeeen, haha, Brandon lovade att hjälpa hans lillebror o syrra att sätta ihop deras nya lego.
Jag ska låna resväska av dom och så ska jag till gallerian o leta skor, har ju 20 dollar presentkort på en affär där eftersom uggsen brandons mamma gav mig på födelsedagen inte passade. de har jättebra reor på den affären nu, så hooppas jag hittar nåt.
Jag ska försöka förbereda allt inför sverige-resan nu innan ikeajobbet på onsdag, för annars blir det så stressigt.

Glömde att ta med min Canon kamera till kalaset idag så har bara lite kassa mobilfoton just nu-
Tog dock lite bilder med min canon igår då vi åt mina hemmagjorde cupcakes, men vissar senare imorgon istället.


Isabella och Joaquin var sååå ivirga innan kalaset började.


Ansiktsmålning.


Lekledarna var Ariel och en pirat.


Joaquin blev målad som Batman! Kolla in Tshirten han har på sig, den
fick han av oss i present.


Isabella ivirig att få se sin ansiktsmålning.


Isabella ville ha Törnrosa på sin kind.


Kommentarer
Postat av: syrran

Sötungar!

2010-12-05 @ 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0