Nytt!

Detta har jag köpt eller fått i julklapp här borta i Staterna!


En blå skål från ROSS, rääätttt så billig bara för att den har få ställen där färgen har
gått av typ pga prislapp. (Mamma, visst blev du glad för skåljulklappen?haha)


Den doftar fräscht och gott! Billigare att köpa Body Shop-prylar på ROSS :)


Åh, jag tycker det är så mysigt med silkes-liknande kimonos ibland.
Jag ska fortfarande köpa en morgonrock, men denna är mysig att ha med,
speciellt då det är varmare oså. Var på rea, så kostade bara 65 kr.


Lite småtråkigt att köpa vita kuddpåsar, nej men gu, heter det kuddpåsar?
Jag är nu för tiden mer van vid pillowcase. Örngott kanske? Haha.
Billigt och bra iaf för 2 dollar för 2 stycken.


Jag tyckte dom va så söt så kunde inte låta bli..lätta är dom också fastän
de ser tunga ut. Jag vill sätta upp en vit platt hylla på väggen i köket och dessa
tillsammans med en söt prickig burk mamma gav mig i julklapp och små rosa
espressokoppar, jaa ni hör ju, jag sattsar på en liten kitschig krimskrams-hylla i köket.
Måste bara skaffa hyllan först.Dessa kostade typ 60 kr tillsammans.


Dessa finskor köpte jag på Target igår, de var på rea och kostade 17 dollar,
vilket är typ lite över hundralappen. Görbra!


Denna väska fick jag i julklapp av Brandons syrras mans mamma och syrra från
Venezuela som är här i LA och hälsar på
. Ja, ni hör ju själva va pinsamt att jag fick nåt av dom,
hade ju ingen tanke på att vi skulle ge varann julklappar. Som tur va var jag ju i Sverige och slapp
den pinsamma situationen på julafton, och kunde istället öppna deras julklapp i ensamhet haha!
Jättesnällt och gulligt av dom iaf.


Denna bruna skinnväska fick jag av Brandons mamma i julklapp.
Märket va Aldo, Jättefin!


Fick även en väska (var det temat på julklappar till mig i år eller?haha)
av Brandons låtsasksuin Alex, som jag tuur va också köpt julklapp till eftersom jag alltid får av henne.
Stor och färgglad väska, perfekt för stranden!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0