Min lilla fina bil...


Brandon har sålt min bil, eller iaf håller på att sälja den just nu. Jag fick aldrig chans att köra den då jag ännu inte tagit tag i att ta körkort. Den bilen var dock automatväxlad och jag vill hellre lära mig med växelspak så jag får nytta av det hemma i Sverige också. Men helt utan bil är jag inte nu, för Brandon har sagt att den gamla vita golfen från 90talet kan bli min bil istället, den med växelspak. Bättre så faktiskt, för varför hade vi liksom 3 bilar när bara Brandon körde liksom`?
En nackdel är att jag ej kan ta körlektioner med växelspak här då jag inte har körkort med automatväxel, sjukt kasst eller hur? Bara för att mesta av amerikanerna kör automatväxlat.
Brandon får väl ge mig körlektioner på fritiden istället.


Du och jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0