Jag är sjuk

Kom ganska nyss hem från Redondo beach. Har mest hängt med Brandons familj, lagt pussel med småsyskonen osv.
Började få ont i halsen imorse och nu har det blivit värre.
Min kropp gör ont och känns vek och min hals gör så ont att jag inte kan äta, då det gör ont när jag sväljer.
Brandon kokar lite tomatsoppa åt mig just nu, jag ligger på soffan. Imorgon får jag nog stanna inne och vila hela dagen , kan ju inte va sjuk första dagen på ikea-jobbet på onsdag. Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon, för på tisdag ska ju jag o brandons syrra anmäla mig till college om hon kunde komma till long beach då.
Och självklart vill jag ju vara frisk då jag flyger till Sverige om en vecka! Förra gången jag va hemma var jag ju sjuk då med :(

Oh nu är min soppa klar!
Ute spöregnar det, vilket iaf känns mysigt. Cupcakes-ätar-bilderna får ni imorgon istället. Måste vila nu.

Ps; Har ännu inte gått till mobilaffären så har fortfarande samma nummer.



Kommentarer
Postat av: syrran

Krya på dig!

2010-12-06 @ 07:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0