I'm back!

Hejhej,
ville bara säga att jag är i vår lägenhet i Long Beach nu och dricker morgonkaffet.
Var riktigt trött igår kväll och försökte hålla mig vaken så länge som möjligt. Tog dock en powernap på eftermiddagen. Somnade sedan vid 10-11 på kvällen.
Gissa vilken tid jag vaknade i morse? 4 såklart...
Hade huvudvärk så tog 2 alvedon och somnade om. Vaknade utvilad vid 7-halv åtta imorse. Skönt.
Imorgon ondag klockan 8 börjar jag jobba första dagen på IKEA. Spännande!

Nu ska jag se vad Brandon har för sig, om han inte har några speciella planer för dagen är jag lite sugen på att åka till Huntington beach, ungefär 30 min med bil från här, och kolla i affärer och kika på stranden och piren där. Dessvärre är det inte så varmt att man kan sola, men 16 grader blir det nog idag.

Uppdaterar senare. Måste duscha, jag stinker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0