Hello

Tog en lång stund på kontoret för att fixa med mitt social security card, det är alltså ett kort med ett nummer på, man kan jämföra det med svenska personnumret.
När vi väl kom tillbaka till Long Beach gick jag in i en stor affäre som heter ROSS. jag köpte ett par mysbyxor till mig själv!
Sedan tog jag bussen hem fast ville ta en promenad så jag gick till 2nd street för att hämta ett kort jag beställt. Där inhandlade jag också sista julklappen, japp, jag är helt klar med ALLA julklappar. Blir ni avundsjuka nu eller?
Nu har jag och Brandon precis ätit köttbullar med makaroner. Köpte en påse med frysta köttbullar för presentkortet på IKEA häromveckan.
Jag ska ta ett varmt bad nu med nåt bubble-grejs Brandons syrra gav mig i födelsedagspresent. Av henne fick jag även en grå lång polotröja utan ärmar. Det är alltid lite jobbigt då hon ger mig kläder för vi har jätteolik smak, även om det är jättesnällt att de ens ger mig nåt.
Av Brandons mamma fick jag ett par gråa slags Uggs, typ liknande de 2 hon har gett mig förra julen...haha,  fast dom var för små. Så man kan ju säga att jag fick ett 140 kronors presentkort på affären istället. Bättre så kände jag lite för det känns ju synd att ha uggsen här och att man inte använder dom. Jag fick ju ett par beiga uggs i våras då de inte passade på henne, dom har jag bara använt 2 gånger...men tänkte ha dom på flyget hem iaf!
Maten i går var iaf jättegod. Jag och Brandon delade en burrito med kött. Och så fick jag ett glas med margarita.
Sedan kom servitören in med en "Flan" dessert, typ creme brule-dessert liknande. Så sjöng Brandons familj för mig. Jag fick knappt en tugga av desserten dock för Brandons småsyskon var snabba med att blåsa ut både ljus och att äta upp hela desserten.

Nej nu blir det ett varmt bad och sen ska jag öppna en påse med svenska skumtomtar och mysa framför teven!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Anna i efterskott! Och görmycket grattis till jobbet också! :) Kommer du ihåg din födelsedag för 4 år sen på krickelin? Haha

2010-12-03 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0