Hello

Ni där hemma i Sverige ligger nog och sover nu. Jag ska försöka städa upp lite här hemma nu, håller även på att tvätta min tvätt (Brandon har alltid tusen tshirtar i tvättkorgen pga att dom blir smutsiga i bilverkstan, så ibland är det smidigast att bara köra min tvätt och några handdukar, det är ganska tunna kläder så det blir inte så mycket).
Däremot är det riktigt råkyligt här idag. Dessto värre är det inomhus, jag har försökt få igång värmefläkten i golvet, men fick nyss ge upp och helt enkelt vänta på att Brandon ska komma hem. Jag sitter nu i varma mysbyxor och stickad tröja och huttrar. Just nu är det mellan 4-12 grader utomhus. Liknande väder ska det bli i helgen med, dessutom med regnskurar. LA är inte alltid soligt och varmt ska jag säga er. Däremot hoppas jag på att februari ska bli lika varmt som förra året. Provade faktiskt en bikini idag till och med, fast den passa inte.
Och förresten så hittade jag varken morgonrocken eller ansiktskrämen som jag tänkt köpa idag, det är ju på TjMaxx som den finns och inte ROSS, lite för många bussar för mig att ta mig dit just nu.
Däremot köpte jag lite annat fint och igår köpte jag även ett par fina skor på rea på Target (Om ni undrar vad det är för slags affärer jag snackar om är det alltså stora amerikanska kedjor med billiga priser men bra kvalite, annars kan ni ju alltid googla!)
Tänkte ta kort och visa er här senare, men först blir det lite städ, eller typ småplock, sen vill jag ta ett varmt bad, osen ska jag logga in på IKEA-hemsidan för de anställda, läsa på lite av det jag inte riktigt minns från gårdagens infodag.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0