Gult är fult

Eller nej alltså. Gult är mest fult på mig. Senapsgult går bra, det passar jag i, men kycklingsgul? Help!
Låt mig presentera mina arbetströjor jag varje dag på mitt nya IKEA-jobb ska bära. Kvack Kvack...


Dessa är alltså t-shirtsen de gav mig. Jag fick även en långärmad skön
tröja, den ska jag ha på mig imorgon tänkte jag, den är mest blå, men dessvärre
är den gul upptill ansiktet...

Imorgon jobbar jag 12.00-19.00 och liknande tider resten av helgen fram till måndag, sen har jag tisdag, onsdag o torsdag ledigt nästa vecka.

Vet ni vad som är gött där? I personalrummet har de Dagens lunch varje dag och då får man en varmrätt och så får man antingen sallad eller soppa till det och sen en valfri läsk, allt för 3 dollar, ungefär 20 kr.
Kaffe och te gratis jämt.
Igår fick vi jättegod kyckling med mac n cheese och så körde jag på pepsi till det, fast gu nej, läsk får jag inte bli beroende av, det klarar inte min mage, det gör så ont. Och så är det ju inte så nyttigt heller kanske haha..

Imorgon när jag är på jobbet är det tolvslag på Nyårsafton hemma hos er, konstigt att det kan skilja så på tid.
När klockan är 09.00 på lördag 1a januari hemma hos er, ropar vi in det nya året här!
Jag och Brandon har inget bestämt för imorgon direkt. Det är endel jippon i Downtown Long Beach, vi funderar på att gå ut och äta på nån restaurang där i Downtown och ta nån drink och sen joina alla andra Nyårsfirande vid 11tiden och vänta in tolvslaget, det ska tydligen va liveband osånt. Men man vet aldrig, vi får väl se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0