GOTT NYTT ÅR!


Ni ligger ju som sagt 9 timmar före där hemma i Sverige, så klockan tre när jag är på jobbet tjotar och firar ni väl för fullt.
Jag ska nu göra mig iordning för första riktiga jobbdagen på Ikea, lite nervös är jag allt. Det är ju flera hundra som jobbar där och de sa"  Att man såklart aldrig kommer att lära känna igen alla, däremot lär dom lätt se er som är nya de första dagarna". Jääättemysigt att dom ska säga sådana saker då, gjorde ju saken ännu mer nervöst. Speciellt då man har lunch break och ska gå in i personalrummet. Känns som första dagen i skolan igen typ.
Om nån skulle få för sig att sms Gott nytt år til mig kommer dessvärre min mobil ligga i mitt skåp på Ikea då eftersom jag jobbar och ibland kommer inte alltid sms från Sverige fram har jag förstått, något som jag ska lösa dock, men om ni smsar gott nytt år och inte får svar vet ni varför.

Ha det så bra och ta det lugnt med spriten ikväll!
Vi hörs nästa år!

Puss och Kram!


Long Beach.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0