Dåliga bilder från mobilen :)


I brist på bra bilder just nu kan ni ju få lite dåliga från mobilen.
Jag har precis vaknat, befinner mig i Redondo Beach hos Brandons familj. Vi sov över här. Igår kväll åt vi pizza och mina hemmagjorda cupcakes här för att fira Brandons småsyskons 4årsdag. Idag ska dom ha stort kalas på ett ställe som heter SeaWorld i Manhattan beach, där det kommer at vara utklädda Disney-filurer som ska vara lektant-och gubbar. Och så kommer man få mat, och ansiktsmålning och sånt. Jag funderar på att leva mig in i detta, full in liksom, köra ansiktsmålning o hela grejen, haha, jag kommer det typ knuffa undan barnen i kön och sånt. Nej jag skoja bara..
Jag kan ju säga att hyra SeaWorld för att kalas är inte det billigaste direkt. Men vet ni vad? Inget i världen skulle göra att jag skulle välja bort alla de gånger mamma ordnade kalas hemma hos oss och kom på lekar, gjorde chokladbollar och hade fiskdamm, och den gången mamma bjöd in helan dagiset med lärare, inget slår det!!

Jag har några få ärenden att göra här i Redondo Beach innan kalaset klockan 3. Typ leta smink åt syrran!

Har finare bilder med min Canon som jag kan lägga upp senare.


Här kommer de kassa bilderna!


Jag tidigt på morgonen på min födelsedag innan doktorn.


Kolla va doktorn gjorde! Stackars mig.




Innan middagen på kvällen då jag fyllde år tittade vi på då Joaquin hade
sin karate. Så himla söt!


I veckan slog jag in julklappar. Mozart hjälpte mig mest med snöret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0