Blodröda naglar

Är nu hemma ifrån salongen tvärs över gatan.
Det var dessutom billigare än jag trott. Att få ögonbrynen fixade kostade 8 dollar men det visste jag från innan, däremot kostade manikyren också 8 dollar. Himla bra pris! Fick genast mersmak nu när det var billigare än förväntat, kanske blir fler gånger än 1 gång per år nu då haha! Nåndag vill jag göra manikyr+pedikyr kombon, verkar så himla lyyxigt att sitta i de stora salongfåtöljerna och nån fixar dina fötter+tånaglar och nån tar hand om dina händer+fingernaglar.
Jag valde en blodröd färg till mina naglar, tänkte att det är ju kul till jul..typ. Fast jag är glad om jag lyckas hålla mina naglar lika fina i några dagar bara!
Det blev lite jobbigt då hon gjorde mina naglar för jag fick en rejäl hostattack så hon var tvungen att hämta vatten åt mig oså. Efter lite vatten kunde jag kontrollera mina hostningar, fast det var riktigt svårt, halsen kliade såå!

Vad tycks?




Kommentarer
Postat av: syrran

snyggt!

2010-12-10 @ 08:05:09
Postat av: syrran

Tror du förresten att du orkar ta en orientation imorgon fredag? vore nog skönt att ha jobbat innan du åker hem, alltid nervöst att ha första dagen framför sig:)

2010-12-10 @ 08:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0