28 dec

Pratade med dom på IKEA nu ikväll. Jag ska komma in på information-dagen den 28 december, vilket jag absolut inte kan missa sa dom. Däremot så låter dom väldigt förstående om att jag faktiskt inte kunde hjälpa att jag missade det på onsdag, att vara sjuk är ju inte direkt något man kan planera.
En fördel med att ha det tidigt klockan 8 på morgonen dagen efter jag landar i LA, är ju att jag borde ha det ganska lätt att vakna upp i tid då Sverige ju ligger 9 timmar före i tiden, så att vakna vid 6 på morgonen här då är ju som mitt på dagen i sverige typ.

Ikäll har jag lagat tacos som jag och Brandon ätit. Såå gott med fajitakött till tacos. Köttfärs är ju lite trist o längden.
Nu sitter jag och mumsar chocklad framför teven. Brandon och Mozart också förståss.
Känns skönt att vi åt tidigt ikväll, annars brukar vi alltid äta alldeles för sent.

Godnatt på er!
Imorgon ska vi till Redondo beach på förmiddagen nångång, så det gäller att jag packar det mesta nu och imorgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0