22 år!

Idag blir jag 22. Fast jag känner mig fortfarande under 20, tror jag fastnade lite vid 18, det var ett roligt år.
Ska nu åka till doktorn och sen till ett kontor och fixa tråkiga dokument, kuul att börja dagen så.
Men efter det ska jag till shopping gallerian i Redondo Beach och kanske shoppa nåt? Tycker att Forever21 är en trevlig affär, passande namn också nu, näästan iaf. Blir jag impulsiv kanske jag går och färgar mitt hår.

Ikväll blir det att gå ut och äta med Brandons familj. Jag har bestämt att vi ska äta mexikansk mat och dricka margaritas, gött!

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Bibbi och Co

Grattis, grattis, Anna på födelsedagen!

Och grattis också till jobbet. Det är du verkligen värd! Hoppas att IKEA också förstår vilken tillgång du är med dina talanger med heminredning och att du är en bra ambassadör för deras varor.

Ska bli jättekul att träffas snart!

Ha det bra önskar dina släktingar från Skara - numera även i Stockholm, Rågsved och i en båt på Nilen

2010-12-01 @ 21:47:01
Postat av: Moster Karin

Grattis grattis Anna. När jag blir pensionär ska jag bli lika god som din mormor och i tid fixa en present. Kram Karin

2010-12-01 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0