Long beach i onsdags

Några bilder från i Onsdags då jag och Brandons syrra Jaqcui åkte till Long beach och strosade.


Jaqcui väntar på att en ny buss ska komma då den vi åkte på helt plötsligt slutade att funka.
Vi tog bussen mellan Downtown Long beach och området Belmonst shore, cirka 15 min bussfärd.


Finns många stora härliga park-ytor med stora träd i Long beach, det gillar jag.


Jaqcui pratar i mobilen på second street. Hennes nyinköpta hatt är så
läcker!


Det italienska fiket på second street är såååå god och bra priser!


2nd street in Long beach. Sökte lite jobb där.


Sedan tog vi bussen till ett akvarium i Long beach.


Sjöstjärna.


,

Säl!


Gillar denna bild mycket, den är så rogivande.


Jaqcui och hennes vän Ryan.


Gillar denna bild med. Jaqcuis nya hatt gav mina bilder en sådan fin karaktär.


Hello,


Båthamnen i Long beach utanför akvariumet. Long beach har en jättestor båthamn och det går
många stora lastfargtyg från Long beach.


Det var mysigt att sitta på en bänk vid båthamnen där.


Long beach har många palmaller, många filmer spelas in på Ocean blvd där, ni vet typiskt amerikanska filmer
när de kör runt i nån cool bil och det är palmer på båda sidorna, då är chansen stor att de spelat in scene just där
i Long beach.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0