Today

Har slappat hela dagen typ. Sov länge. Unnade mig en kaffe+crossiant-frukost och åt på verandan. Slagit in födelsedagspresent till Brandon, han fyller 26 år imorgon.
Och innan Brandon kom hem för att åka med oss till veterinären sprang jag till affären för att köpa en minitårta jag ska överraska Brandon med i morgonbitti. Den var jättesöt, tycker det är bra att de säljer minitårtor för billigt pris och som är precis tillräckligt för en person, eller typ 2 om man ej vill ha för stor bit. Den var som sagt söt, chockladtårta och med blå cirkel omrking och en palm som sticker upp i hörnet. Och så köpte jag ett litet ljus som det står Happy birthday på som kostade 50 cent som jag ska tända imorgon. Gu va snäll jag är.

Ikväll ska vi med Brandons familj åka till en kubansk restaurang i Manhattan beach och fira med familjen. Åh jag älskar den kubanska restaurangen. Ris med svarta bönor och en god köttbit. Och så lite mojitodrink till det hihi.

Visar kort på tårtan senare, jag vart så himla nöjd med den, haha, fånigt va? Att jag är nöjd med en köpt tårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0