Tisdag

Hej!
Jag har blivit lika beroende av Dexter som Dexter har ett beroende av att mörda.
Har nog aldrig hängt så här mycket på Starbucks för att använda internet förut. Men serien är såå såå såå bra!
Ska bara se 20 minuter till, sedan måååste jag gå. Om jag kunnat, hade jag suttit på Starbucks hela dagen för att se så många avsnitt som möjligt.
Men jag måste hem och städa. Min enda lediga dag denna vecka och storstädning står på schemat, kanske därför jag suttit på Starbucks hela morgonen?

Jag har faktiskt skickat in CV till olika jobbannonser också. Jag känner att jag ändå måste hitta ett jobbs som betalar åtminstone 10 dollar i timmen. Skulle göra mycket för min ekonomi. Såg ata t IKEA i carson hade ett deltidsjobb öppet, jag ansökte, bara för att få mitt namn där ute bland olika jobb. Det är jobbigt att hela tiden behöva tänka på pengar när det gäller ett jobb, vore mycket bättre att leta efter jobb som man skulle tycke vore roligt. Men jag som inte ens har kommit på vad jag vill plugga än,  får ta vad som helst som finns da är ute. Hade också kunnat flytta till ett billigare område, skulle till och med hitta ett bra boende för skitbilligt pris. Men jag betalar hellre mycket i hyra för att känna mig säker i området vi bor i. Vill helst inte ta risker i en stad som LA.

Nej nu ska jag titta färdigt på Dexter och sen kila hem. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0