The Standard


I måndags kväll skulle jag och Brandons familj åka till någon mexikansk restaurang i Downtown LA och fira Brandons morfars födelsedag. Hipp hipp hurra för det, jag älskar mexikansk mat! Och bäst av allt? Mexikanska restauranger i LA har ofta billiga margaritas!
Så vi åt där och hade det trevligt. Efteråt drog jag, Brandon och hans systrar med man ut på en klubb på ett tak i Downtown LA, tydligen en ganska känd spot och det har även filmats scener från tvserien Entourage och nån scen från den nya filmen Get him to the greek och för att inte nämna att 3 stycken människor har hoppat ner ifrån taket och dött det senaste året där. Jag vet det för att Brandons vän jobbar som barback på det stället, vilket betydde för oss superduper-billiga drinkar och gratis inträde, yay!
Stället heter The Standard.


Förlåt för dåliga mobilkort!

Mexikansk mat och margatitas!


Brandon och hans lillebror som var snyggast klädd i hela restaurangen!


Luis, Natalie och Jaqcui på klubben The Standard.


Jag och Brandon.


Downtown LA, ganska häftigt att sitta på ett tak där och ha utsikt över de få
skyskrapor LA har.

Kolla in bilderna från The Standard som fanns på deras hemsida*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0