Switzerland


Jag lär ha fyrkantiga ögon nu efter att ha suttit och tittat på film hela dagen på jobbet. Jag är en nörd, jag vet, men under dessa tre jobbdagar har jag kollat på hajen, hajen 2 och hajen 3. Fråga mig inte varför. Ettan är oftast bäst, det vet ju alla, tvåan och trean av filmer brukar vara sådär, mest som en efterföljare för att folk inte kan få nog, men i slutändan blir man mest besviken.

oh well. Nu har jag fått nog av hajfilmer för ett litet tag. Varför kan ingen göra en riktigt bra krokodilfilm? Nej, Dundee räknas ej.

Slutar jobbet om en liten stund, lycka! Idag var min sjätte raka dag på jobbet. Nu ska jag ha 2 dagars ledigt och sen så är det bara en 4dagars jobbvecka tills jag är ledig igen, ibland är det skönt att jobba en dag mer för att nästa vecka jobba en dag mindre.

Jag ska ta bussen nånstans, på jakt efter en födelsedagspresent till min kära mamma. Sedan så går jag till posten imorgon och förhoppningsvis kommer presenten fram innan 25 aug!
Det är dock såååå irriterande att gå till posten i USA och skicka brev till Sverige, för de tror alltid att man menar Schweiz eller som det är här Switzerland, hur får man Sweden till Switzerland? Är verkligen amerikanarna så dumma att bara för att de har ett W i namnen så blandar de ihop dem?
Det är tur at tde har en liten dataskärm på posten här, så man kan se vad de skriver in för land. Förra året höll mina julklappar till min familj på att hamna i Switzerland. Katastrof!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0