Och så var det gjort...

Idag berättade jag för min chef att vi ska flytta till Long beach i september och att jag då ej kan fortsätta att jobba här på motellet. Så himla skönt att ha flyttningen som en ursäkt, eftersom jag ändå hade tänkt leta efter nytt jobb som betalar lite mer. Jag passade på att berätta för honom då min kollega fortfarande var kvar här, känns alltid tryggt att släppa bomben med folk omkring, haha. Inte för att han skulle skjuta mig eller nåt, mest för att jag är feg och fånig. Min chef tog det bra. Han var glad för min och Brandons skull att vi flyttar till ett lite större boende om det är vad vi vill.
Puuhhh, det känns typ som att tio tusen tegelstanar har tagit av mina axlar nu.
Tack och lov.


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad skönt:) Se till att få ett SKRIFTLIGT arbetsintyg innan du slutar. Allvarligt, jag skäller på dig hela julen annars. Och ger dig inga julklappar:)

2010-08-14 @ 16:14:11
Postat av: svar till syrran

Vad elak du är som hotar mina julklappar, flyger jag 14 timmar hem i jul är bara det värt en julklapp!

Men jag ska be dom om det på jobbet. Vad heter skriftligt arbetsintyg på engelska?

2010-08-14 @ 16:31:07
URL: http://bigtown.blogg.se/
Postat av: syrran

Ja, jag är elak! Vet inte vad det heter, du får väl fråga din make:)

2010-08-14 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0