Nästan 100 nu

Vi har pratat med vår granne som är mycket god vän med vår hyresvärd. Han sa att han absolut inte trodde att det skulle bli problem med att flytta 1 september och fortfarande få våran deposit tillbaka vilket är en hel månadshyra. Han skulle se till att vi kom i kontakt med vår hyresvärd idag, han är typ omöjlig att komma i kontakt med nämligen.
Hoppas bara vår granne har rätt!

Håller er uppdaterade. Om det går igenom, ska vi försöka få den där lägenheten jag la upp bilder på häromdagen, åh vad spännande det är med flyttning! Jag tror kanske att jag tycker det är lite väl roligt, måste skärpa till mig, men jag har alltid tyckt att det vart kul och flytta, annars kan jag lätt bli uttråkad, pff, vad är det för fel med mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0