Något nytt kanske?

Idag började jag och Brandon prata om att kanske flytta till Long beach. För samma hyra vi betalar nu för ett pyttelitet rum, kan vi få en enrums-lägenhet där. Vid havet. Det lockar att bo lite större. Att faktiskt ha ett tv-vardagsrum och ett sovrum, separat. Och det lockar att sattsa på körkort och ett mysigt hem mer än att plugga och bo kvar där vi gör just nu i höst. Jag kan alltid börja plugga i februari nästa år, jag lär mig mer engelska för varje dag som går ändå. Och det lockar att Long beach är lite mer som en stad-city än Redondo beach. Typ affärsgator och fik och sådant. Ställen som har mer sånt, har mer jobb att erbjuda.
Tror att det kanske blir så. I september kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0