London-minnen

Slutar jobbet om en liten stund, men har nu satt Notting Hill på netflix.com, får sådana Londonminnen när jag ser den filmen. För nästan 3 år sedan flyttade jag till London, vi bodde ganska nära Notting Hill, så jag promenerade dit nästan varje dag och satt på olika fik och så. Gick på deras marknader och bara njöt. Älskar London! Eller ja, förutom maten och heltäckningsmattorna, fast dom finns ju här i USA också iofs...


Vår gata de sista månaderna i London. Vi bodde i området Kensal green,
det området gillade jag verkligen, var nära till allt, men ändå lite utanför.


En av mina favoritbilder från London.
Vi bodde på hostel i 6 månader, denna man var säkerhetsvakt på alla hostel vi
flyttade till, så han blev liksom en polare med alla. En dag kommer jag hem till
hostelet med en cykel jag köpt i Notting Hill, då skulle han minsann provcykla den,
han tog detta uppdrag mycket seriöst haha!


Jag och Emma hade de mysigaste frukoststunderna ihop i London, på
Queensway. Mmmm! Ska vi ses där snart Emma? Jag bjuder.På fika alltså.


Här träffade jag Brandon, på första hostelets internetcafe.
Med på bild är också Alessandro, vår vän från Sicilien och också vårt
framtidas barns Gudfader, känns tryggt att ha Maffioso i familjen.


Jag saknar som sagt inte maten allt för mycket i London.
Italienarnas pasta var dock god. Emma på bild, Gabrielo bakom, en 17årig
italienare som blev förälskad i Emma.


När ett helt hostel flyttar till ett annat hostel, tar man allt man kan,
tv, kylskåp osv osv.


Åhh, nostalgi nostalgi. Londontiden var fin. Så underbara människor man träffade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0