Lagenhetsjakt i Long beach

Gick upp tidigt imorse, tog en dusch och sedan tog jag hand om all disk (skont att ha det gjort pa morgonen) och sedan vackte jag Brandon och sa akte vi mot Long beach vid halv tio-tiden.
Nar vi kom dit akte vi runt lite och letade efter "For rent"-skyltar, sedan gick vi till ett mysigt litet italienskt fik pa en shoppinggata som ligger pa 2nd street i Belmont shore ( omradet vi gillar mest) och at frukost. Bagel med cream cheese ar min favoritfrukost i USA, Mmm!
Vi akte sedan runt massor hela formiddagen, tittade bara pa en lagenhet ( som vi gillade massor!!!) sa den lagenheten ska vi ansoka om, dessvarre verkade den popular, sa det ar ju ej sakert, plus att de flesta stallen vill gora en credit check sa man maste fylla i en blankett och betala 25 dollar. Vi brukar dock ha Brandons styvpappa som "Co sign" for de blanketterna, for han har typ den basta credit check man kan ha, sa vi har storre chans att fa en lagenhet om han co sign it.
Som sagt, den lagenheten vi tittade pa gillade vi verkligen, vardagsrummet+koket hade tragolv, de tva rummen sitter typ ihop fast ar anda avskilt. Sovrummet hade heltackningsmatta ( om atminstone vardagsrummet har tragolv ar jag glad) och sovrummet var mycket store och hade stoor garderob och sa var badrummet innanfor sovrummet.
Vaggarna var vita och det var en mycket frash lagenhet.
Vi har iaf skrivit ner en massa telefonnummer till olika lagenheter som hade skyltar utanfor sa Brandon sa ringa dom imorgon och sa ska han titta pa dom efter jobbet imorgon. Kan handa att jag tar bussen till Long beach och moter honom dar, jag tycker det ar jattespannande och kul att titta pa lagenheter!!
Det var nog allt nytt om det. Fick verkligen mersmak av Long beach efter idag.

Kommentarer
Postat av: syrran

Håller tummarna för att ni hittar något! Med trägolv:)

2010-08-09 @ 08:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0