Jack and Coke

Efter jobbet igår , klockan 22.00, drog jag och Brandon ner till Hermosa beach eftersom Brandons syster fyllde 23 år, så där mötte vi henne och deras syster natalie med man Luis. Jag tog min vanliga drink jack and coke och roade mig med att titta på alla "surf-stilar" på människora där, riktigt surfställe det där, sedan gick vi till ett annat ställe som hette Sangria, där dansade de andra lite, jag och Brandon tog en drink och sedan drog vi hemåt till redondo beach igen, där vi mötte Brandons vän från Norra kalifornien, vi gick till båthamnen och fiskade, jag tittade på, sedan somnade jag gott vid halv 3 på morgon. Idag tog jag en lååång sovmorgon och gick runt i pyjamas fram till jag började jobbet.


Natalie och Luis.


Födelsedagsbarnet!


Brandon och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0