Hårt arbete på min lediga dag

Min lediga dag består av hårt slit och svett. Jag har tagit ner hyllor idag och vissa skruvar var för stora så jag fick skruva ner allt förhand, vilket tog sin lilla tid, men jag klarade det, vem hade kunnat tro att jag var så stark? Hm..jag tror att envishet kan göra en människa väldigt stark.

Måste fortsätta städa men först ska jag laga lite mat, blev så hemskt sugen på hemmagjorda köttbullar och kokt potatis med sås och lingonsylt. tack ikea för att ni säljer lingsylt och att jag har det hemma nu och tack mamma för gräddsås-mixpåsen jag fick på posten i våras!

Sedan, efter den gudomliga svenska husmanskosten, ska jag fortsätta städa och kanske börja spackla lite också. Vill försöka att ha så mycket som möjligt fixat och klart innan vi flyttar, vill helst inte riskera att vår husvärd behåller vår security deposit, dvs en månadshyra att täcka om man förstört nåt i boendet.

Nu ska jag laga köttbullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0