Hår-katastrof!

Jag hade äntligen sparat ihop lite pengar för att gå till frisören och få mitt efterlängtade jordgubbsblonda hår.
Frisörskan förstörde alltihop. Mitt hår blev mörkare och med lila-röda-toner. Och så klippte hon av en rejäl hacka också. B*tch!!!!!! Blev så himla arg och förbanad men hon vägrade erkänna sitt fel och jag var tvungen att betala för skiten.
Sprang hem och vart helt förtvivlad. Hårfärgen jag hade när jag gick dit var tusen gånger bättre än vad hon gjorde med mitt hår.
Jag hade en mörkbrun hårdfärg hemma som jag depserat slängde i håret för att färga över de lila tonerna. Jag vill absolut inte ha lila hår. Jag ville ha jordgubbsblond!

Nu har jag jättemörkt hår, nästan svart och mitt hår är inte ens långt längre...
Alla på motellet kommer att tro att jag är rysk igen. Det trodde alla en annan gång på motellet då jag hade mörkt hår. En gäst som har bott på motellet i nästan 3 månader nu, sa häromdagen hur han tyckte att jag passade så bra i det lite ljusare håret. Pff, här sitter jag nu, med det motsatta hahah.

Innan

Ett kort jag tog innan jag gick till frisören.

Efter

Kolla vad frisören gjorde till mitt hår, herregud...inget jordgubbsblont med det inte...
och när jag började klaga på henne skyllde hon på mitt hår och att det var så slitet
så att det var typ mitt eget fel.


..............................


syns kanske inte på bild, men färgen var inte ens jämn!!!

Efter att jag färgat över den lilarödafärgen

Ingen bra bild, håret fortfarande blött, men nu ser det iaf utsåhär,
inte riktigt jordgiubbsblont eller hur? haha




Kommentarer
Postat av: syster

Skitfrisör! Men du är fin ändå:) Long beach verkar jättemysigt, hoppas ni hittar nåt fint ställe där. Håller alla tummar jag har!

2010-08-21 @ 10:10:38
Postat av: syster

Anna, flytta hem!

http://www.dn.se/nyheter/varlden/stort-skalv-vantas-nar-som-helst-1.1157126

2010-08-21 @ 10:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0