Fredagskvällen

Jag, Brandon och en vän tog en lång kvällspromenad utmed Redondo beach och sedan så satte vi oss ner och tittade ut över havet. Lite här ch där såg man kärlekspar hålla handen utmed stranden, men också en hel del hemlösa som låg och sov.
Vår vän Dan hade med sig gitarren, så lite musik fick vi till på köpet. Jag sa till Dan att han var tvungen att spela romantiska låtar om han skulle hänga med mig och Brandon.
Innan vi alla gick ner till havet så satt jag och Brandon och åt och jag hade tänt ljus. Dan kom och jag sa att han antingen fick sitta ute på verandan medans vi åt klart vår "romantiska middag" eller så fick han sitta i hörnet med sin gitarr och spela mysig grekisk gitarr medans vi åt. Han valde gitarren.

Senare vid midnatt åkte vi till en nattöppen japansk restaurang och åt.Det är ett riktigt häng för japaner eftersom det bara var oss som ej var japaner där. Och allt står på japanska. Det stället är sååå mysigt.










Jag älskar sockerärtorna och sojasåsen men får medans man väntar på maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0