En liten update

Igår sa jag vilket datum min sista jobbdag kommer att bli på motellet. Min chef ville nämligen ha ett en exakt dag, så jag sa 17 september. Min och Brandons plan är att ha hittat en lägenhet senast 25 september, så de få extra dagarna kan gå åt till flyttning och jobbsök OM jag inte har hittat ett nytt jobb tills dess. Nästa gång jag åker till Long beach ska jag gå och söka jobb på de stora hotellkedjorna, nu har jag ju erfarenhet iaf!

Annars inte mycket nytt. Blev bjudna på lunch idag av Brandons familj. Vi alla åkte till ett hamburgeställe som liggr vid ett shoppingcenter i Torrance. Mm gott gott. Sedan skulle Brandons mamma och syrra åka till
shoppingcentret och shoppa. Jag såg min chans att komma till Hm så jag bad Brandon köra mig dit också. Jag gick dock ej med Brandons mamma och syster, de är helt crazy när de ska shoppa, däremot är det dock lätt att övertala Brandons mamma att köpa saker när hon rådfrågor, hon har ett stort förtroende för mig när det gäller sånt haha.
Hur som helst, på Hm köpte jag en snygg vit lång blus med svarta ränder på längden och en enkel klänning med härligt mönster plus ett uttöjande skärp som är snyggt att ha i midjan. Riktigt nöjd över detta! Blusen är såå snygg, kommer att användas mer som en blusklänning!
Ska ta kort och visa nåndag.

Sitter här på jobbet denna lördagskväll, inte så värst kul direkt. Verkar som att sommaren äntligen har kommit till L.A, måste dock säga att jag hade gett upp och börjat längta efter hösten. Dessvärre är ju inte årstiderna lika synliga här som i Sverige. Oh well, kanske är dags att börja hänga på stranden nu då , skaffa lite bränna, har inte solat sen i mars nångång tror jag. Som sagt, det har inte vart nån sommar i LA än.

Ska jobba en extradag nästa vecka, så jag kommer bara att ha onsdag ledigt då. Jobbar extra tisdagmorgon. Jag behöver pengarna!

Nu ska jag läsa gratistidningen jag tog ifrån Hm och sedan titta på en film på Netflix.com
Har vart mycket på jobbet hittills, jag sålde precis sista rummet för ikväll, så dags att slappa haha!


Summer is here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0